23 Temmuz 2014 Çarşamba

Tırnakta Pul Tasarımı - Tırnak Tasarımı

Merhabalar... Bugünki yayınımı hazırlarken biraz heyecanlandım açıkçası. Çünkü bloğumun ilk 'tırnakta pul tasarımı'nı sunacağım sizlere. Sadece bloğumun değil, benim de ilk pul tasarımı ürünüm bunlar.. Belirtmeliyim ki, daha önce pullarla tasarım yapanı görmedim ben. Mutlaka deneyen ya da yapan olmuştur fakat ben rastlamadım hiç. Gördüğüm her malzemeye 'acaba tırnağıma uygulayabilir miyim bunu?' gözü ile baktığım için, çeşit çeşit şeyler çıkmaya başladı ortalığa.. İşte ilk pul tasarımım! 



Çok şeker görünmüyorlar mı? Bu pullardan 4 paket satın aldım. Biri bu daire ve halkadan oluşan beyaz pullar biri de bu pulların aynısı fakat altın rengi. Geçen hafta Elite 377 numaralı koyu yeşil ojem tırnaklarımdayken baş parmağımda denedim altın renkli olanı. Muhteşem bir renk uyumu oldu... Fakat sadece baş parmağıma deneme amaçlı uyguladığım için fotoğrafı malesef yok. Yakında tekrar yapar beğeninize sunarım onu da.



Pul tasarımımda tabana Elite marka 332 numaralı ojeyi iki kat uyguladım. Dilerseniz oje ile ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. 




Tabi büyük halkalar tırnak için gerçekten çok büyük, tırnağınıza sabitlemenize imkan yok. Bu nedenle büyük halkaları dört eşit parçaya keserek böyle bir tasarım gerçekleştirdim... Bol bol da fotoğraf çekmeyi ihmal etmedim tabi ki. :) Pul tasarımları ile hayal gücünüzü kullanarak çok daha farklı tasarımlar yapmak mümkün.





Pulları tırnağıma sabitledikten sonra Flormar marka 301 numaralı parlatıcı ojemi sürdüm son olarak.  Sonuçta böyle bir görüntüye ulaştım;



İlk pul tasarımımı başarı ile sonuçlandırmış olmanın mutluluğu içindeyim.. Tabi halkaları dörde bölmek, herşeyi tek tek sabitlemek, parlatmak derken çok zaman aldığını itiraf etmeliyim. Pulları belli bir yere oturtmak da biraz zorluyor. Fakat sonuç çok güzel, değer mi? Değer. Eğer ellerinizle çok iş yapmıyor, tırnak yüzeyine  sert birşeyleri çok temas ettirmiyorsanız dört gün kadar bozulmadan kullanmak mümkün. Zaten bir ojenin de iki günden sonra soyulmaya başladığını düşünürsek, süre de gayet başarılı bir konumda.

Ojelerimizin her biri 1,50 Tl. Dilerseniz kendiniz de uygulamayı deneyebilirsiniz.. Güle güle kullanın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...