17 Temmuz 2014 Perşembe

Tırnakta Ebru Deseni - Renk Kuşağı

Bu benim tırnakta ebru sanatı başlığı altında ilk denemem. Tam olarak ebru çalışmasına çok benzemediğini, uğraşılırsa normal oje fırçaları ile de benzerlerinin yapılabileceğini kabul ediyorum. Fakat ilk deneme için hiç de fena sayılmaz. :)


İlk tırnakta ebru çalışması denememde dört renk kullanmayı tercih ettim. Su üzerine sırası ile siyah, yeşil, sarı ve pembe ojeleri bu sırayı takip edecek şekilde iki kez damlatarak kürdan ile ufak çizgiler elde ettim. Ardından seçtiğim çizgileri tırnaklarımın üzerine aldım.


Her parmağıma aynı işlemi uyguladıktan sonra desenin tırnakta tamamı ile sabitlenmesi ve ömrünün uzaması için Flormar'ın 301 numaralı şeffaf ojesini tırnaklarıma birer kat uyguladım. 


Tırnakta ebru çalışması konusunda denemelerimi arttırıp iyice bir bilgi birikimi edindiğimde, sizlere de ebru çalışmasını nasıl yapacağınızı ve nelere daha çok dikkat etmeniz gerektiğini anlatacağım.


Güzel günler! :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...