26 Temmuz 2014 Cumartesi

Bioblas Sıvı Saç Kremi - Saç Dökülmesine Karşı

İşte çok sevdiğim bir ürün daha! Kokusuna ba-yı-lı-yo-rum...
Bioblas Sıvı Saç Kremi'nden bahsediyoruz. Aslına bakarsanız Bioblas öyle güzel ürünler veriyor ki, merak edebileceğiniz her sorunun cevabını zaten kendisi vermiş şişesinin arkasındaki up uzun metinde. İsterseniz öncelikle Bioblas'ın ürününden nasıl bahsettiğini birlikte okuyalım;




'' Etkinlik Testlerinde
İçerdiği bitkisel ekstreler ile,
  • Düzenli kullanıldığında saç dökülmesini engellediği,
  • Zayıflamış saç köklerini güçlendirdiği,
  • Saçların dolgunluğunu, canlılığını ve parlaklığını arttırdığı,
  • Saça esneklik kazandırdığı,
  • Saçların kolay taranmasını ve kolay şekil almasını sağladığı,
Güvenilirlik Testlerinde 
  • Yan etkisi olmadığı,
  • İritasyona neden olmadığı,
  • pH değerinin saç derisi ve cilde uyumlu olduğu, klinik ve dermatolojik testlerde kanıtlanmış ve onaylanmıştır.
Bioblas Sıvı Saç Kreminin Saçlarınıza Faydası Nedir?
Bioblas saç dökülmesine karşı sıvı saç kremi bitkisel serum katkılı içeriğiyle; anında etki ederek saçların kolay taranmasını sağlar. Elektriklenmesini önleyerek pürüzsüz bir görünüm kazandırır. Cansız ve mat saçlara özel olarak geliştirilmiştir.
Vital Effect Sıvı Saç Kremi İle Sonuç:
  • Sağlıklı ışıltı
  • Yumuşaklık
  • Kolay taranma
Phytovitamin İçeren Bitkisel Formül İle Daha Güçlü Bakım
Cansız ve mat saçlar için geliştirilen özel förmülün içeriğindeki bitkisel vitaminler saç köklerini besleyerek güçlenmesine yardımcı olur. Phytovitaminler saçın nem dengesini korur. Saçların canlı, parlak ve hacimli olmasını sağlar. Esneklik ve yumuşaklık kazandırır.


Kullanım: Kullanmadan önce şişeyi iyice çalkalayınız. Saçınızı yıkadıktan sonra havlu ile nemini alınız. Bioblas sıvı saç kremini saçınızın tamamına uygulayınız. Durulanmaz. Günlük kullanım için uygundur. En iyi sonucu alabilmek için Bioblas şampuan ile birlikte kullanınız. ''
      Ben aldığım her ürünün yazılarını okurum. Bu bilgilendirici metini okuduktan sonra 'gerçekten iyi olmalı' diyerek almıştım. Gerçekten de öyle! Saçınızdaki elektriklenme yok oluyor. Kolay taranıyor, saçlarınız düzenli kullandığınızda çok sağlıklı görünüyorlar. Sırf kokusuna duyacağınız hayranlıkla bile kullanabilirsiniz. Saç dökülmesini önlediği doğru. pH seviyesi 5.5 
200 ml lik kutusunda buluyor. Kullanım talimatında yazdığı gibi uygulamanızı öneririm. Fakat yine de gün içinde saçlarınızı savurup şöyle bir üstlere kaba taslak sıkabilirsiniz. Kapağı açmadan önce çalkalayın.



Çalkalayınca rengi böyle açılıyor, köpük köpük oluyor içi. Bu şişe cansız ve mat saçlar için. Fakat saç tipinize göre farklı sıvı saç kremleri de mevcut Bioblas'ın. Dediğim gibi, kokusuna bayılıyoruuum. Kim harika kokular yayan saçları olsun istemez ki?

Fiyatını tam olarak hatırlamıyorum. Uzun zamandır elimde. Fakat 10 Tl civarında bir fiyatı olmalıydı diye hatırlıyorum. Güle güle kullanın! :)

4 yorum:

  1. Bu tarz ürünleri seviyorum ama Bioblas kullanmadım hiç. Alışveriş listeme ekleyeyim, indirimde yakalarsam alırım :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle eklemelisin, vaadettiği tüm özellikleri saçlarımda görebildim. Çok memnunum. :))

    YanıtlaSil
  3. Bioblas benim bu zamana kadar en çok memnun kaldığım saç bakım markalarından biri. Şampuanlarını çoook severek kullandım ve koku konusunda çok başarılılar :) Bu ürünü sürekli görüyordum ama sıvı saç kremlerine karşı biraz önyargım var uzun zamandır Elseve'in yağını kullanıyorum.. İlk ve son denediğim ürünler Elseve ve Gliss sıvı saç kremi olduğu için olabilir bu önyargı. Memnun kalman beni çok umutlandırdı mutlaka alıp deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani herkesin her üründen memnun kalması tabi ki mümkün değil o yüzden sıvı saç kremlerine biraz önyargılı olmanı anlıyorum. :) Ama şahsi yorumum, bioblas sıvı saç kremi benim kabarık ve elektrikli saçlarıma çok iyi geliyor kullanınca. Ben gayet memnunum üründen, kullanmaya kıyamıyorum :) O yüzden denemeden bilemeyiz senin saçlarına nasıl geleceğini, bence deneyebilirsin. :)

      Sil

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...