21 Temmuz 2014 Pazartesi

Golden Rose Dipliner (Likit Eyeliner)


Merhabalar.. Bugün sizlere Golden Rose'un harika bir ürününden bahsetmek istiyorum. Bu ürün bir dipliner, aynı zamanda da likit eyeliner da diyebiliriz. 
Fotoğrafta görmüş olduğunuz dipliner da malesef Golden Rose marka ismi görünmüyor. Ürünün kötü sayılabilecek tek yönü de bu. Üzerindeki yazıların çok çabuk silinmesi. Uzun süredir kullanıyorum bu ürünü. Çok memnunum. Size tanıtırken üzerinde yazılar olmasını inanın çok isterdim. :) 
Tabi ki bloğumda tanıtırken yazıların silinmiş olması biraz can sıkıcı bir durum fakat bunun dışında bir kullanıcı olarak, üründen fazlası ile memnunum.



Aslında bir dipliner, klasik bir eyeliner dan daha rahat bir kullanım sunuyor. Ucunun daha sert olması göz kapaklarınıza sürerken taşırma oranını bir tık azaltıyor. Hayatında hiç eyeliner sürmemiş biri bile biraz pratik yaptıktan sonra Golden Rose marka bu dipliner ı rahatlıkla kullanabilir. 


Bu ürünün en güzel yanları; dipliner ı istediğiniz kalınlık veya incelikte uygulayabiliyorsunuz. Ayrıca rengi göz kapaklarınızda sim siyah bir şekilde kalıyor. Gün içinde hiç akmıyor, bozulmuyor. Her gün eyeliner uygulayan biri iseniz bile, 5 ay kadar bitmemesi ürünün harika yanlarından bir tanesi.
5 ml'lik minik ve sevimli bir şişesi var. (Ayrıca Golden Rose'un şu kapak şekline bayılıyorum. Ojelerinde de çok sevimli durmuyor mu?)


Çizgi çekerkenki siyahlığı muhteşem değil mi? Gün içinde rengini hiç kaybetmemesi, akmaması, bozulmaması ve uzun süre bitmemesinden ötürü Golden Rose Dipliner'dan vazgeçemiyorum, başka bir markayı hiç deneme gereği uyandırmadı bana. (Bu arada tırnaklarımdaki ufak oje taşmalarını görmezden gelelim lütfen, henüz yeni sürdüm kendilerini. Kurumasını beklerken bari şu fotoğrafları halledeyim, kuruduktan sonra o minik taşmaları hallerim dedim. O yüzden o kısmı görmeyelim lütfen :)))

Golden Rose marka bu harika Dipliner'a (likit eyeliner) tüm kozmetik marketlerden rahatlıkla ulaşmanız mümkün. Fiyatı 12 Tl civarındaydı. Güle güle kullanın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...