12 Temmuz 2014 Cumartesi

Benim canım yeşil ojeleriiim

Sizlere daha önce burada yeni aldığım çok sevimli ojelerimi anlattığımda, hepsini daha sonra tek tek daha yakından anlatacağımı belirtmiştim. Yeni ojelerimin üçüncü sırasına yerleştirdiğim ve aşırı beğendiğim yeşil tonu.




Flormar yine harikalar yaratmış. Bu tona aşık oldum. Bitirmeye, kullanmaya gerçekten kıyamıyorum. Bittiğinde kozmetik marketlerde aynı numarayı bulamayacağım gibime geliyor açıkçası. 



Orjinal rengi en çok bu fotoğrafta net çıkmış. Mükemmel görünüyor!
Tabi ki diğer Flormar ojelerde de olduğu gibi, Flormar'ın bu harika tonuna sahip 451 numaralı ojesini de çok rahat kullanıyorsunuz. Sürerken topak topak olmuyor. Tırnaklarımda görmüş olduğunuz, iki kat uygulanmış hali. Üzerine ek olarak parlatıcı sürmedim.



Flormar'ın 451 numaralı bu muhteşem tonuna her kozmetik markette rastlayamayacağınızı belirtmeliyim (rastlayamayacağınız da çok ilginç görünen bir kelime oldu doğrusu!). Fakat yine de rastlarsanız, almışken bir tane değil 2-3 tane alın derim. Keşke ben de bir tane ile yetinmeseydim. Bittiğinde gerçekten üzüleceğim... Fiyatı ise 1,50 tl idi. Sizce de harika görünmüyor mu? :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...