11 Temmuz 2014 Cuma

Pembe-Bordo French

Bugün sizlere daha önceden yapmış olduğum ama kendisini sade haliyle sunma fırsatını yeni bulabildiğim pembe-bordo french tasarımımı anlatacağım. 



Fotoğrafta da gördüğünüz gibi, tasarım gayet şık. Yüzük parmağıma uyguladığım taş sıradan, sade, parıltısı gördüğünüz düzeyde olan bir taş. Fakat siparişlerde uygularken orjinal kristal taş kullanıyorum. Kristal taş hem pahalı bir taştır hem de gayet parlak, kalitesini ortaya koyan bir taştır. 



Tasarımı uygularken öncelikle her zamanki gibi şeffaf ojemi uygulayıp kurumasını bekledim. Ardından tabana Flormar'ın 381 numaralı şeker mi şeker pembe ojesini iki kat uyguladım. 381 numaralı pembe ojemiz ile ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. Ojelerimiz kuruduktan sonra daha dikkatli olmamız gerekiyor bordo ojeyi uygularken. Bu french uygulamalarında tırnak uçlarını boyarken taşırmamak için bant ile kapatanlar çok. Fakat dürüst olmak gerekirse, bantla yapamıyorum ben. Bant tırnağın kendi şekline uygun bir kavis veremiyor dümdüz duruyor. Bu da french te istediğim görüntüyü vermiyor. Bu yüzden tırnak uçlarını kendim çizmeyi tercih ediyorum. Eğer eliniz yatkınsa, size de kendinizin çizmesini tavsiye ederim. Tırnak şekline göre kavis verdiğinizde daha hoş bir görüntü elde edeceksiniz. Fakat çizgide taşırmalar oluşturuyorsanız, bant kullanmanızda yarar var.


Tırnak uçlarıma ise Classics marka 225 numaralı bordo ojeyi uyguladım. bordo ve pembenin birleştiği noktayı ise siyah renk ile belirginleştirmeyi tercih ettim. Daha hoş bir hava kattığına inanıyorum. Sizler dilerseniz siyah bir çizgi eklemeyebilirsiniz, yahut siyah çizgiyi daha kalın da yapabilirsiniz. Zevkinize hitap eden şekilde uygulamanızı tavsiye ederim.



Tırnak tasarımları tırnağa çok hoş bir görüntü katıyor. Aşırı sade duruşlardan çok hoşlanmadığımdan, bordo ve pembenin birleştiği yere siyah bir çizgi çekmeyi tercih ettim.



Pembe-bordo french tasarımını dilerseniz tırnaklarınıza kendiniz uygulayabilirsiniz. Güle güle kullanın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...