6 Ocak 2015 Salı

Tırnağa Gül Deseni Nasıl Yapılır? / Tırnak Tasarımlarım #20 / NailArt


Merhabalar.. Yılın ilk tırnak tasarımını paylaşıyorum. Herkese sağlıklı, huzurlu bir yıl diliyorum. Umarım 2015 yılı hayatımıza uğuru ile gelir. :)
İlk kez gül deseni yapmayı denedim, tabi ilk olmasının verdiği ufak tefek hatalarım oldu ama yine de hoş bir görüntü yakalayabildiğime inanıyorum. :)      
Dilerseniz nasıl yaptığımdan bahsedelim;













İlk olarak mor rengi ojemi taban rengi olarak uyguladım. Ardından tırnaklarımın kenarlarına gül motifini oluşturabileceğim hafif oval, tam yuvarlak olmayan bir kalıp çizdim. Bunun için beyaz oje kullanmamız gerekiyor, aksi taktirde mor renk üzerinde hiç bir renk kendi tonunu vermiyor. Daha sonra kırmızı renkli ojem ile gül yaprağını andıracak aralıklı aralıklı çizgiler çizdim beyaz motifin üzerine. 



Gülümüzün içi bittiğine göre şimdi yaprakları yapmaya başlayabiliriz. Yine beyaz ojemizi alarak bir kalıp oluşturuyoruz. Yaprağı andıran bir-iki ufak çıkıncı çiziyoruz. Daha sonra bu çıkıntıların içerisini yeşil ojemizle dolduruyoruz. Fakat beyaz bölgenin tamamını yeşil ile doldurmadım, altında kalıp olduğu belli olacak şekilde ufak bir aralık bıraktım. Gül desenimizin de içerisinde beyaz aralıklar olduğundan, daha uyumlu duracağını düşündüm yaprakların. Dilerseniz işleminiz bitince tırnağınızın tamamını gül deseni ile doldurabilirsiniz, dilerseniz tırnakta sadece bir-iki gül deseni bırakabilirsiniz. Nasıl bir sonuç elde edeceğimi merak ederek, tüm tırnaklarımı gül ile doldurmayı denedim. İşte sonuç;



















Tasarımdaki kusurun, baş parmağımda oluştuğunu düşünüyorum. İlk olarak baş parmağımda denediğim gül motifinde, güllerin hep kenarlarda kalması ve tırnağın ortalarında hep yaprak duruşu olmasından hoşlanmadım. Bu yüzden diğer tırnaklarımda olabildiğinde gül motifini tırnağa yaymaya çalıştım. Baş parmağımı olmasa da, tasarımı beğendim yine de. :)



Tasarımda hangi malzemeleri kullandım? 

Tırnak tasarımlarıyla çok ilgileniyorum ve elimden geldiğince birşeyler yapmaya çalışıyorum. Her tasarımımda olduğu gibi bu tasarımda da Flormar'ın nail art fırçalarını kullandım. Flormar'ın nail art fırça setini tanıttığım yazıma buradan ulaşabilirsiniz.



Tasarımda kullandığım kırmızı ojeyi gerçekten çok sevdim. O kadar kolay sürülen, o kadar iyi renk veren bir yapısı var ki. Ufacık bir çizgi çektiğinizde dahi yoğun bir renk ile oldukça akışkan bir kırmızı ojeyle karşılaşıyorsunuz. Gül desenimde en rahat kullandığım ojem oldu. İşin garip yanı, kendisi bir akrabamızın kına gecesi hatıra hediyesi! Şu ojenin şekerliğine bakar mısınız?


Kırmızı duvağı, çiçeği ile gördüğümde beni benden alan bir hediyeydi açıkcası. Hiç açmadığım bu ojeyi, desenimi yaparken kullanayım dedim ve bu kadar iyi bir kullanımla karşılaşınca çok şaşırdım. Nereden almışlar, yaptırmışlar diye düşünmedim değil.




İlk deneme gül desenli tırnak tasarımımı nasıl buldunuz? :)



Sağlıklı günler! 

3 yorum:

  1. Kırmızı oje Colleen diye bir marka var onun şişesine benziyor. Bakayım ben de nail artlarda işime yarar :) Güller de çok güzel olmuş, ilk sefere göre gayet başarılı :)
    Bu arada ne kadar uzun zaman olmuş yazmayalı, nerelerdesin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumların ve merak ettiğin, sorduğun için çok çok teşekkür ederim çok mutlu ettin beni gerçekten :))) Dönem bitse de sınavlar bitmiyor malesef, o sınava da gireyim bu sınava da gireyim mutlaka bir artısı olur derken ilk kez bloğumu bu kadar boşladım, 12 gün olmuş gerçekten. Ama dün İstanbul'a döndüm, yarından itibaren düzenimi sürdüreceğim. Böylesine dikkatli ve ilgili insanlar tanıyabilmek harika birşey, tekrardan çok teşekkür ederim :))

      Sil

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...