21 Ocak 2015 Çarşamba

Tırnağı Çerçeveleyen Tasarımlar Nasıl Yapılır? / #21 / NailArt



 Merhabalar.. Bugün yine, yeni bir tırnak tasarımı paylaşacağım sizlerle. Son zamanlarda internette tırnağın 'çerçeve'lendiği pek çok tasarıma rastlar oldum. Ben de bir çerçeveli tırnak tasarımı deneyeyim dedim, ilk için pek de fena olmadı gibi. Fakat tırnağı çerçevelemek göründüğü kadar kolay değilmiş ne yazık ki. :)
    Daha önce pek çok french yaptığımdan, hatta renkli french tasarımlarına başladığımdan tırnak uçlarını çizmekte zorluk çekmesem de, tüm tırnağı tırnağın şekline göre çerçevelerken biraz zorlandığımı itiraf etmeliyim. Ama bu da pratik oldu, bir dahakine daha pürüzsüz bir çerçeve çizebilmeyi diliyorum. :) İsterseniz merak edenler için bu tasarımı nasıl yaptığımdan bahsedelim ve aşamaları görseller ile pekiştirmeye geçelim;

Tasarımın yapım aşaması:



Fotoğrafta da gördüğünüz gibi, aşamalarımız uzun ve uğraştırıcı değil. İlk olarak taban rengimizi belirliyor ve tırnağımıza sürüyoruz. Daha sonra taban rengi ile uyum sağlayabilecek bir renk seçip, tırnak şeklimizin hizasında çizgi çizerek tüm tırnağı çerçeveliyoruz. Ardından, tırnağımıza ufak bir şekil çiziyoruz. Ben noktacıklardan oluşan ve birazcık da çiçeği andıran bir şekil yaptım. Sizler dilerseniz farklı motifler de yapabilirsiniz. Son olarak da motifimin ortasına, kalp şeklindeki pembe bir tırnak taşı yerleştirdim. Tüm tırnaklarıma aynı işlemi uyguladım.

 Tırnağın ortasındaki motif nasıl yapılıyor?



Benim uyguladığım motifi uygulamak isterseniz, yapacağınız işlem çok çok basit. Ben nail art fırçamın sapının ucunu kullansam da, sizler tel tokanın yuvarlak ucunu da kullanabilirsiniz. Bu yuvarlak ucu ojeye batırıyor ardından tırnağımıza değdiriyoruz. Çok basit bir şekilde, yuvarlaklar elde etmiş oluyoruz. 4 adet yuvarlağı fotoğraftaki gibi yerleştirdiğimizde ise, bu motifi çok rahat bir şekilde elde ediyoruz.


Tasarımda kullanılan ojeler:









Çerçevemi ve minik motifimi uygularken kullandığım beyaz ojem Flormar'dan. Flormar 300 numaralı beyaz ojeyi çok beğeniyor, çoğu tasarımımda keyifle kullanıyorum.















Taban rengi olarak uyguladığım pembe oje ise Golden Rose'dan. Tatlı mı tatlı bir tona sahip olan Golden Rose 94 numaralı  ojeyi gerçekten seviyorum. Oje ile ilgili detaylı bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.









Tasarımımız çok temel ve basit aşamalar ile sonlanıyor. Hoş bir görüntüye sahip. Sadece çerçeve yaparken zorluk çekebilirsiniz. Fakat eliniz alıştıkça, deneye deneye bu zorluk da tabi ki ortadan kalkacaktır.



Sizler nasıl buldunuz?

5 yorum:

  1. Güzel olmuş elinize sağlık. Çerçevesiz de güzel olurmuş

    YanıtlaSil
  2. Hiç beceremiyorum ama deneyeceğim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı olmuş kuzum ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel olmuş. Beni çok uğraştırıyor nail artlar, pek de beceremiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. ne yazıkki hiç böyle becerilerim yok:( blogunuzu takibe aldım. ben de beklerim:) sevgiler...
    theruj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...