27 Ocak 2015 Salı

Flore Aseton - Güçlü Oje Çıkarıcı

 Merhabalar.. Bugün sizlere bir aseton markasından bahsetmek istiyorum. Biliyorsunuz ki ben ojesiz gezmeyenlerdenim. Sürekli tırnak tasarımları yapıyor olmam, ojelerimin kat kat olmasına, daha kalın bir tabaka oluşturmasına neden oluyor. Haliyle ojeleri çıkarmak benim için biraz can sıkıcı bir eylemdi. Fazlasıyla vakit alıyor, beni de zorluyordu.
   

Flore markalı asetonlar ise bu problemi ortadan kaldırdı. Çok beğenerek kullandığım bir aseton markası Flore. Tırnaklarımdaki kat kat ojeleri birkaç damla aseton ile çıkarabiliyorum. Tırnak kenarlarındaki çıkması zor noktalar dahi beni zorlamıyor artık. Flore oldukça güçlü bir aseton. (Fotoğraftaki tırnak tasarımını incelemek isterseniz burayı tıklamanız yeterli.)


Ojelerimi çıkarırken çok zorlanıyorum, güçlü bir aseton arıyorum diyorsanız, gönül rahatlığı ile tavsiye edebileceğim bir ürün. Flore asetondan daha önce burada da bahsetmiştim. Gördüğünüz gibi orada bahsettiğimde, Flore asetonların kutuları daha farklıydı. Şimdi ise elimdeki daha küçük ve yuvarlak bir kutuya sahip. Sanırım daha büyükleri de mevcuttu, ben bunu almak istedim. Satın aldığım yerde tüm Flore marka asetonlar bu şekilde yuvarlak, pembe, oldukça tatlı bir kutuda satılıyordu. Her yerde böyle midir bilemiyorum fakat Flore'nin yeni görüntüsünü çok beğendim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...