31 Ocak 2015 Cumartesi

Yeni Ürünler #5 (NailArt Diskleri, Tırnak Bakımı)

Biliyorsunuz ki, tırnak bakımına ve tırnak süslerine olan ilgi her geçen gün artıyor. Tırnak süsleri de kendini her geçen gün değiştiriyor, yeniliyor. Artık eskisi gibi sadece french yapmaya yardımcı bantlar yok, pek çok desende, pek çok modelde yeni bantlar da çıkmış durumda. Yanı sıra desen desen, renk renk, çeşit çeşit tırnak taşları var piyasada. Öyle ki, tırnak tasarımı yapmak istediğinizde karşınıza kullanabileceğiniz çok fazla ürün çıkıyor; ince uçlu tırnak fırçaları, şekil yapmanızı sağlayan bantlar, renk geçişi yapmaya yarayan süngerler, süslemeleri göz alıcı hale getirmek için taşlar, şeritler, ve diskler!      

Tırnak tasarımı ile uğraşanların kullandıkları en rahat ürünlerden birisi de diskler. Ne yazık ki piyasadaki çoğu diskten memnun kalınmıyor. Yeterli kalitede üretilmiyor. Ben de, piyasada olumsuz eleştirilere maruz kalmış bir nailart diski yerine, daha çok tavsiye edilen bir disk alarak ufak bir tırnak bakım alışverişi yaptım. Diskleri deneme vaktim geldi de geçiyor bile.



Fotoğrafta görmüş olduğunuz, kalabalık bir tırnak bakım alışverişi gibi dursa da, ürünlerin nerdeyse tamamı nailart disk setinin içerisinde bulunan ürünler. 
Hollywood Nails Seti'nin içerisinde diskler, takma tırnaklar, sünger, ince uçlu bir fırça, french için bant ve farklı desen ve renklerde bir tırnak taşı kutusu bulunmakta. Setin içerisinden bu kadar kalabalık bir ürün motifi gelmesi, beni oldukça şaşırttı. Hollywood Nails setini kullandıkça, kullanımını iyice çözümleyince merak edenler için ayrı bir yazı hazırlayıp yayınlayacağım.
Flore Aseton'dan buradaki yazımda bahsetmiştim. Vazgeçemediğim bir oje çıkarıcı.
Bambino Pamuklu Çubuk'ların ise rengine bayıldım. Hepsi turuncu bir çubuğa sahip. Tırnak tasarımı yaparken taşan yerleri bu çubuklar yardımıyla temizliyorum. Tırnaklarım için gerekli bir üründü.

8 yorum:

  1. gule gule kullan :) disk seti yorumunu merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, en kısa zamanda yorumlarımı yayınlayacağım. :)

      Sil
  2. Güle güle kullan, disk seti yorumlarını bekliyorum ben de nereden almıştın ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Malesef bu civarlarda bulamadım, internetten sipariş ettim iki gün içinde geldi kargo ile :)

      Sil
  3. İyi günlerde kullan fiyat bilgisi rica etsem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok çok, fiyatı internet siparişi ile 42-45 tl civarıydı. :)

      Sil
  4. Disk setini çok merak ettim yorumlarını bekliyorum tatlım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...