19 Ocak 2015 Pazartesi

Sitemdeki 10 Tırnak Tasarımım Bir Arada # Bölüm 2 #

Biliyorsunuz ki, tırnak tasarımları ile ilgilenen takipçilerim için bir seriye başlamıştım. Her 10 tırnak tasarımımı bir yayın başlığı altında topluyor ve her birine ulaşılmasını bir tık kolaylıştırıyor bu seri. Sitemdeki 20. tırnak tasarımımı da uzun zaman önce yayınladığıma göre, serinin ikinci yayını yazabilirim. :) Serinin ilk yazısına, yani ilk 10 tasarımın bir arada olduğu yayınıma buradan ulaşabilirsiniz.
    
Sitemin 11. tasarımı;



Bant ile yapmış olduğum bir çalışmaydı. Taban rengimin mor olmasına karşın, lacivert bir görüntü veren kamerama tekrardan teşekkür ediyor, yakın zamanda kendisinin pabucunu dama atmayı diliyorum. Tasarıma buradan ulaşabilirsiniz.

Sitemin 12. tasarımı,


Örgü tasarımım oldukça büyük bir beğeni ve okunma yüzdesine sahip olan tasarımlardan bir tanesi. Açıkçası yapım aşamasında biraz zaman alsa da, çok eğlenceli ve benim de çok sevdiğim bir tasarım. Yakında farklı renk kombinleri ile kendisiyle tekrardan karşınızda olmayı planlıyorum. Nasıl yapıldığını görmek için burayı tıklayabilirsiniz.

Sitemin 13. tasarımı;



Converse tasarımı, örgü tasarımına nazaran daha çok kişi tarafından bilinen bir tasarım. Haliyle kendisine olan ilgi hayli büyük. Beni biraz uğraştırmış fakat uğraşına değmiş bir tasarım oldu. Oldukça hoş ve iddialı bir görüntüsü var. Tasarımla ilgili detaylara buradan ulaşabilirsiniz.

Sitemin 14. tasarımı;



Beyaz taban rengi üzerine siyah renkli çizgi çalışması. Hiç de fena durmuyor gibi? Tasarımı daha detaylı incelemek isterseniz burayı tıklayabilirsiniz.

Sitemin 15. tasarımı;



Oldukça hoş ve her renkle uyumlu olabilecek bu tasarımın yapımı tüm tasarımlardan daha basit. 'Oje dahi sürmekte zorlanıyorum, tasarım yapamıyorum' diyen bir bayanın dahi büyük bir keyifle gayet profesyonel bir görüntü elde edeceğini düşündüğüm harika bir tasarım açıkçası. Nasıl yapıldığını görmek için burayı tıklayabilirsiniz.

Sitemin 16. tasarımı;



Bu tasarım, kafamda hiç bir şey olmadan sırf zaman geçsin diye yaptığım birşeydi dürüst olmam gerekirse. Haliyle hiç içime sinmedi. Renk uyumunun dahi tartışmaya açık olduğunu düşünüyorum fakat bu tasarımdaki amaç, çerçeveli bir şekilde kalp çiziminin nasıl yapıldığını göstermekti. Bu çizimin nasıl yapıldığına ise buradan ulaşabilirsiniz.

Sitemin 17. tasarımı;



Mavi tonlarında bir ebru denemesi yapmıştım. Kendisi 'kürdan' ile yaptığım ilk ebru denemesi. Su ile yapılan ebru tasarımlardan çok daha basit, zahmetsiz ve eğlenceli bir işlemi var. Üstelik karşınıza çıkan sonuçlar da gayet profesyonel, gayet göz alıcı oluyor. Nasıl yapıldığını merak ediyorsanız detaylı açıklama burada.

Sitemin 18. tasarımı;



Yine 'kürdan' ile yaptığım bir ebru deseni. Bu seferki çalışmamda ebruli bir görüntü vermek yerine, zikzak şeklinde bir görsellik vermeyi tercih ettim. Çok da hoş geldi gözüme. Sizlerle paylaşmaktan keyif aldığım bu tasarıma buradan ulaşabilirsiniz.

Sitemin 19. tasarımı;



Bu seferki tasarım çok farklı bir yöntemle yapılıyor. Tırnaklarınıza 'tuz' yedirerek ojede boşluklu bir yapı oluşturuyorsunuz. Hoş bir görüntü sağladığı doğru ama ne yazık ki hiç uzun bir ömre sahip değil. Tasarım ile ilgili detaylar burada.

Sitemin 20. tasarımı;



Bu serinin 20. ve son tasarımında ise gül deseni çalışması yapmayı tercih ettim. İlk kez denediğim bu desenin, ilk deneme için vasat olmadığı kanaatindeyim. En azından, dışarıdayken gören herkesi hayli şaşırtmaya yeten bir görüntüsü vardı. Tasarım için burayı tıklayabilirsiniz. 
Bir sonraki tırnak tasarımı serimde görüşmek üzere, sağlıklı günler! :)

2 yorum:

  1. İade i ziyarete geldim :) Tırnak tasarımı yapan bloglar olarak sayıca az olduğumuz için ben de bu tarz blogları okumaktan ve desteklemekten çok hoşlanıyorum. Ayrıca gül deseni ve örgü desenini çok sevdim ve her bir tasarım için tutorial hazırlaman çok hoşuma gitti bundan sonra sıkı takipçilerindenim haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Converse modeline bayıldım çok güzel olmuş canım.Bloğunu takibe aldım hemen banada beklerim...

    YanıtlaSil

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...