23 Ocak 2015 Cuma

Gucci Rush 2 Parfüm

Merhabalar :)
Bugün sizlere güzel bir parfümden bahsetmek istiyorum. Gucci Rush 2, oldukça hoş bir parfüm. Tam bir yaz kokusu diyebiliriz bu ürüne. Ferah, mis gibi çiçek kokuları duyumsadığım ve çok beğendiğim bir koku oldu.


Büyükçe bir şişede satılıyor, çok çabuk bitmiyor. Şişesinin büyüklüğünü çok sevdim. Cezbedici bir koku için, küçük şişeler çabuk bittiğinden biraz moral bozucu oluyor doğrusu. Gucci Rush 2 ise, böyle bir sorun yaratmıyor sizlere.   



Parfümün tek olumsuz yanı, kokusunun çok kalıcı olmaması. Kullandığım diğer parfümler tüm gün etkisini azaltmadan gösterebiliyor, hatta içlerinde ertesi gün dahi kıyafetlerimden kokusu çıkmamış olanları mevcut. Fakat Gucci Rush 2, uzun süre üzerinizde kalsa da tüm günü sabah sıktığınız parfüm ile tamamlayamıyorsunuz. Ama bu eksisini görmezden getirecek kadar ferah ve mutluluk veren bir kokusu olduğunu atlayamayız. Parfümü kullanırken, kokusu istem dışı olarak mutlu ediyor sizi. Tüm günü bu kokuyla geçirmek istiyorsunuz.
Yaz aylarında cicili bicili kıyafetler giyinip, kullanılacak harika bir koku olduğunu söyleyebilirim. Aşırı kalıcı olmasa da, büyük şişesi, çok kullanıp hemen bitirmeme avantajı veriyor sizlere. Denenmesi gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum, tavsiye ederim. :)

6 yorum:

  1. en sevdiğim parfümlerden:)

    YanıtlaSil
  2. Daha önce denememiştim bu parfümü öyle bi anlattınki kokusunu çok merak ettim :) Aklımda tutacağım bakayım birgün :)

    YanıtlaSil
  3. BULAMIYORUM BU KOKUYU NERDEN BULABİLİRİM

    YanıtlaSil
  4. MERHABA, DAAHA ÖNCE BU KOKUYU KULLANDIM AMA ŞUAN PİYASADA YOK. ŞİŞESİDE FARKLIYDI. NERDEN BULDUNUZ. BİLGİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bu ürün bana bir tanıdığımdan hediye olarak gelmişti, düzenli olarak kullandığım bir parfüm değil. Şişe bittikten sonra da yenisini almadım, ne yazık ki nereden temin edebileceğinize dair bir bilgi veremeyeceğim :(

      Sil
  5. BULAMIYORUM BU KOKUYU NERDEN BULABİLİRİM

    YanıtlaSil

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...