29 Ocak 2015 Perşembe

Mor-Gümüş Baklava Dilimli Manikür Nasıl Yapılır? / NailArt #23 /

Merhabalar.. Bugün sizlerle fotoğrafta gördüğünüz mor-gümüş renklerinin hakim olduğu baklava dilimli tasarımı nasıl yaptığımı paylaşacağım. Yüzük parmağıma ise bir renkli french yapmayı tercih ettim. Dilerseniz tasarımı ve renkli frenchi nasıl yapacağımızı anlatmaya geçelim:   


Tasarımda ilk olarak Flormar'dan aldığım ten rengi bir ojeyi taban rengi olarak kullanmayı tercih ettim. Ten rengi, tırnak rengi tonlarında ojeleri çok seviyorum. Çok güzel bir taban rengi oluşturduklarını düşünmüşümdür hep.


Ten rengi ojemizi sürdükten sonra ince fırçamız yardımı ile baklava dilimi desenlerimize başlayabiliriz. Aşamalarda da gördüğünüz gibi, eşit aralıklı yatay çizgiler çiziyoruz ilk olarak. Daha sonra, başlangıç ve bitiş noktaları aynı noktalar tutarak ters yönde tekrar eşit aralıklı çizgiler oluşturuyoruz. Şekil kendini hemen gösteriyor. Daha sonra baklava dilimlerimizi boyuyoruz, içlerini dolduruyoruz. Son olarak da başka bir renk ile, baklava dilimlerinin ortalarını merkez alarak tekrar yatay çizgiler yapıyoruz. İşlemimiz bu kadar. :)


Renkli frenchimizi yapmak, baklava dilimlerinden çok daha kısa ve zahmetsiz bir işlem. Tabana yine ten rengi ojemi uyguladım. Ardından tırnak uçlarımı mor renkli ojem ile boyadım, tırnak şeklimi temel alarak. Son olarak da gümüş renkli tırnak taşımı, mor çizgiye bitişik bir şekilde tırnağımı ortalayarak yerleştirdim ve parlatıcı sürerek işlemimi tamamladım. Sonuç olarak elde ettiğimiz tasarımımız;




Ten rengini taban aldığım, mor renk ile tırnak uçlarımı boyadığım ve gümüş bir taş ile hafif bir süsleme yaptığım renkli french i açıkcası tasarımdan çok daha hoş buldum. Çok sevdiğim bir renkli french oldu. Bu french, tüm tırnaklara uygulandığında da çok hoş bir görüntü oluşturacaktır diye düşünüyorum. Bir sonraki tasarımımda tüm tırnaklarıma bu frenchi uygulayarak beğeninize sunabilirim. :)

Tasarımda kullandığım ojeler ise şu şekilde;



  • Golden Rose - 143 numaralı mor oje



  • Flormar - 305 numaralı taban ojem



  • Julian - 404 numaralı gümüş renkli oje

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...