12 Şubat 2015 Perşembe

Hollywood Nails Tırnak Disk Seti

     Biliyorsunuz ki, bayanlar ellerine ve tırnaklarına büyük bir özen gösteriyor. Tırnak denilince, artık sade ojeler sürmek yerine tırnaklara da pek çok desen yapılıyor, renk katılıyor. Tırnakların bu göz alıcılığını oluşturmak için ise pek çok malzeme kullanılabilir. Özellikle pratik olması açısından, fırçalar ile çizim yeteneği gerektirmemesinden ötürü en çok merak edilen, ilgi görülen tırnak ürünlerinden birisi de disk setleri.
        
      Daha önce alışveriş kategorimde paylaştığım 'yeni ürünler #5' yazısında da bahsettiğim bir disk seti olan Hollywood Nails bugünki konuğumuz. Merak edilen ve yazısı beklenen bir üründü. Bugün detaylı bir şekilde ürünün artılarından ve eksilerinden bahsetmek istiyorum.

     Ürünü internetten sipariş ederek aldık. Ne yazık ki bu tarz ürünler ülkemizde yurt dışındaki gibi alışveriş esnasında sıklıkla rastlanan ürünler değiller. Sipariş sonrasında bize bu şekilde ulaştı:



     Geldiğinde beni çok şaşırttı Hollywood Nails setimiz. Sadece diskleri ve ufak makineyi beklerken, yanı sıra pek çok ürün de çıktı içerisinden. Paketten çıkanlar beni fazlasıyla mutlu etti. Üründe ufak bir eksi görmüş olsam da, genele baktığımda memnun kaldığım bir set oldu. 



     Paketin içerisinden çıkanlar fotoğraftaki gibi. Bir makinemiz var, içerisinde damga ve sıyıraç mevcut. Damga ve sıyıraçı makineden çıkarabiliyorsunuz, bu da size makine olmadan da kullanım şansı veriyor. Disklerimiz ise yeterince tatmin edici. Disk sayısı ve her bir diskin üzerindeki şekil sayısı beni fazlasıyla memnun eden bir özellik. Yanı sıra paketten french yapmaya yardımcı bantlar, pembe tonlarında takma tırnaklar, sünger, farklı renk ve şekillerde tırnak taşları, yapıştırıcı ve bir adet ince uçlu tırnak fırçası da çıktı. Sadece disk alma girişiminde bulunurken, resmen küçük bir tırnak tasarımı ürün koleksiyonunuz olması sizi fazlasıyla sevindiriyor paketi açtığınızda. Dilerseniz her bir ürüne daha yakından bakalım:

Bantlar ve süngerler;



French yaparken, renkli french yaparken ya da bu ince bantları baz alarak şerit şerit farklı renk uygulaması yapacağınız tasarımlarınızda çok işinizi görecek bir bant tipi geliyor paket ile. Bu french bantlarımız 3 şerit. Her bir şeritte birbirinden ayrılan 18 adet bant var. Yani 54 adet minik french bandınız oluyor. 5 adet birbirine bitişik minik süngerlerimiz var. (Aslen pedikür süngeri olsa da, ben bunları daha farklı kullanmayı tercih ettim) Bunları kesip ayırıyoruz. Her biri kalp şeklinde, normal süngere nazaran yapısındaki boşluklar daha az. Bu da çok güzel, incecik detay bir renk geçişi oluşturmasının yanı sıra, şeklindeki ovallikler de tasarımlarınıza farklı bir hava katmanıza yardımcı oluyor. Bu iki ürün, paketten çıkan ve çok beğendiğim ürünlerden.

Takma tırnaklar ve yapıştırıcı;



     Paketten pek çok takma tırnak ve yapıştırıcısı da çıktı. Tırnaklar koyu bir pembe tonuna sahip. Fakat yapıları, kendi tırnaklarınızdan çok daha sert bir yapıda. Daha önce hiç takma tırnak kullanmadım, haliyle nasıl kullanıldığını da bildiğimi iddia edemem. O yüzden piyasadaki diğer takma tırnaklarla kıyaslanmasını ve kullanımının rahatlığını/güçlüğünü bu ürünü almış ve takma tırnakları denemiş bayanlara bırakmak daha doğru. Fakat benim için, paketten çıkması epey süpriz olan bir parça.

Tırnak taşları ve ince uçlu fırça;



     İşte benim pakette gördüğümde en çok sevindiğim, kullanırken en çok beğendiğim ürünlerden birisi de tırnak taşları oldu. Orjinal kristal taş vs değiller tabi ki fakat kalitelerini çok beğendim. Tırnağıma uyguladığımda 4-5 gün çıkmadan kalabiliyorlar. Şekilleri ve renkleri ile de beni fazlasıyla cezbettiler. Siyah, pembe, yeşil, lila, lacivert, toz pembe, sarı, gümüş, kırmızı, koyu pembe, mavi ve mor renkli taşlardan oluşmuş bir ürün. Her birinin şekli ise birbirinden farklı. Çiçek, yuvarlak, damla, kare, dikdörtgen, üçgen, yıldız, kalp gibi şekillere sahip taşlarımız. Gerçekten çok sevdim bu taşları. Kullanımı oldukça rahat, kalıcılığı gayet iyi, şekli ve renkleri ise harika.

     Bugüne dek hep Flormar'ın Nail Art fırçalarını kullandım. Paketten çıkan fırçanın kalitesini ne yazık ki üst düzey bulamadım fakat orta kalınlıkta çizgiler oluşturmak istediğinizde, işinizi gayet de gören bir fırça. Kendi fırçalarınızı kullanmak istemediğinizde, çok detay gerektirmeyen tasarımlarınızda rahatlıkla kullanabilirsiniz. 



     Fırçanın arka yüzeyinde metal bir yuvarlaklık var. Bu kısmı ojeye batırıp tırnaklarınıza değdirdiğinizde çok pratik bir şekilde tırnaklarınıza noktalar oluşturuyorsunuz. Ojeyi aldığınız yoğunluğa göre büyüklü küçüklü noktalar yapmanıza imkan veren bir yüzeyi var. Bu açıdan severek kullanabilirsiniz. Aynı zamanda bu yüzey, tırnak taşlarını tutabilen bir yüzey. Taşları nasıl alıp tırnağıma düzgünce yerleştireceğim diye düşünmenize gerek kalmıyor. Fırçanın metal yüzeyi taşları tutuyor.

Diskler;


     Diskleri gerçekten çok sevdim. Paketten 7 adet disk çıkıyor. Her bir diskte ise 9 farklı desen bulunuyor. Yani 63 ayrı deseniniz oluyor bu diskler ile. Disklerdeki desenlere tek kelime ile bayıldım. Birbirinden güzel şekiller mevcut. Her birinin üzerinde koruyucu ambalajı var. Ben henüz 3 tanesini kullandım. Diğerlerini açmadım. Şimdiden çok memnun kaldım, çok beğendim.


     
Çiçek desenleri çok beğendiğim desenlerden. Sıradan motifler işlenmemiş, tırnaklarınızda harikalar yaratacağınız şekillere sahip. Disklere, taşlara baktıkça iyi ki alınmış dediğim bir set oldu.


     
     Bu diskte, ambalajını henüz çıkarmadığım için baloncuklu bir görüntü görseniz de, en kullanışlı disklerden bir tanesi. french için oldukça güzel tırnak ucu şekilleri işlenmiş bir disk. Frenchlerinize kolaylıkla yeni yeni şekil ve desenler katabiliyorsunuz.

Makine;



     Bu ufak makine, disklerdeki şekilleri tırnağınıza geçirmenizi daha da kolaylaştırmak için tasarlanmış bir makine. Gördüğünüz gibi ürünün beyaz bölgesinde altıgen şekilli bir bölme var. Burası diski yerleştireceğiniz bölge. Pembe kısmı ise diskteki şekli almak için tasarlanmış. Ön kısmında sıyıraç, arka kısmında ise damganız bulunuyor. Sıyıraç ve damga makineye takılabilir ve çıkarılabilir özellikte. Bu özelliği sayesinde hem daha rahat temizleyebiliyorsunuz hem de makine olmadan da kullanmanıza olanak sağlamış oluyorsunuz. Sıyıraçın ojeyi sıyıran bölgesi epey küçük görünüyor. Fakat bu bölge de, tam tamına desenlerin boyuna göre oluşturulmuş bir uzunluğa sahip.

Makinenin kullanımı;



       Makineyi kullanırken öncelikle damga ve sıyıraçı bölmelerine yerleştiriyorsunuz. Ardından diski alıyor ve disk için ayrılmış alana yerleştiriyorsunuz. Alanın disk ile orantısı gayet iyi. Diskler alana tam oturuyor. Tırnaklarınıza uygulamak istediğiniz şekil kare içine aldığım bölgeye denk gelecek şekilde oturtulmalı. Çünkü makinenin pembe bölgesi, yanlızca kare içinde gösterdiğim alanda çalışıyor. İstediğiniz şekli, bu alana oturtmanız bu yüzden gerekli.


     Daha sonra şeklinizin üzerine ojenizi sürüyorsunuz. Pembe alanı diskin üzerine çekiyorsunuz. Bu pembe bölge, makine üzerinde kayabilen, hareketli bir bölge. Pembe bölgenin ön kısmında sıyıraç olduğundan, bölgeyi diskin üzerine sürdüğünüzde ilk olarak sıyıraç ojeyi sıyırıyor. Ardından damga desenin üzerine geliyor. Parmaklarınızla damgayı aşağı doğru bastırıyorsunuz. Şekil, bu sayede damgaya geçiyor.



     Daha sonra, şekli oluşturmak istediğiniz tırnağınızı bu tırnak bölgesine yerleştiriyorsunuz. 


     
     Pembe bölgeyi bu sefer tırnağınızın üzerine doğru çekiyorsunuz. Diğer elinizle damgayı aşağı doğru bastırıyorsunuz. Bu da, damgaya geçen şeklin tırnağınıza geçmesini sağlıyor.

Genel ürün memnuniyeti;

          Ürünü herşeyi ile çok sevdim. Tek kusuru, makineyi kullanamamam oldu. Diskler bölgeye çok güzel oturuyor, pembe bölge tırnak yüzeyine çok güzel oturuyor, damga şekilleri gayet iyi geçiriyor fakat tek sorun, makineyi kullanırken sıyıracın ojeyi yeteri kadar sıyıramaması oldu. Makine ile ilgili, paketten çıkan diğer ürünlerle ilgili hiç bir problem yaşamadım. Fakat ne yazık ki sıyıraç makinede kullanılırken ojeyi yeterince iyi sıyırmıyor ve damgayı bastığınızda oje lekelerinden şekil görünmüyor bile. Hollywood Nails seti kullanıcıları tarafından youtube da da yerini almış bir set. Videoları izlediğinizde sette böyle bir sorun yok. Sanıyorum bana gelen pakette sıyıraç ile ilgili minik bir problem var. Fakat bu benim için bir sorun oluşturmadı, makineyi kullanmadan da şekilleri sadece disk, damga, sıyıraç üçlüsü ile oluşturuyor ve tırnağıma uyguluyorum. Benim için makine kullanımı değil, damga ve diskler çok önemliydi. Bu yüzden beklentimi karşılayan bir ürün oldu. Makineyi kullanmadan da şekiller yapabiliyorsunuz, paketten çıkan diğer ürünler de sizler için çok kullanışlı oluyor. Makineyi kullanmak için kendinizi şartlandırmıyorsanız, kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün. Makinede bir problem çıkması durumunda da, satın aldığınız yerden ürün değişimi talep edebilirsiniz. Ben disk ve damga kalitesine önem verdiğim ve makine ile çok uğraşmadığımdan bu benim için sorun oluşturan bir durum olmadı. Ürünü nasıl kullandığıma buradan ulaşabilirsiniz.

7 yorum:

  1. ne de guzel bir set olmus bu :) gule gule kullan canim.

    sadece bir seyde kafam karisti. o sungerlerin pedikur yaparken tirnaklari ayirmak icin kullanildigini saniyordum ben :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) Tabi ki de, söylediğiniz doğru olan. Ama ben bu tarz süngerleri hep kesip ufaltıp renk geçişi yapmaya kullanırım, yapısı sayesinde daha ince güzel geçişler oluşturabiliyolar. O yüzden kendi kullanımıma göre belirtmiştim ama aklınız karışmasın aslen pedikür içinler. :) Disk setini gittigidiyor.com 'dan satın aldık fiyatı 45 tl olanı bu set. Aynı setten farklı fiyatlarda da görünüyor sitede. Sanırım fiyat farkını paketteki ek ürünler oluşturmuş. Ama dediğim gibi bana gelen üründe makinede kullanım esnasında sıyıraç yeteri kadar sıyırmadı ojeyi, ben makinesiz kullanıyorum. Fakat diğer ürünleri gayet güzel henüz bir problem yaşatmadı bana :)

      Sil
  2. Ne güzel bir setmiş gerçekten de. Makinayı da ilk defa gördüm, işe yarasaymış süper olurmuş. Güle güle kullan bekliyoruz yeni manikürlerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makinenin işe yaramasını ben de çok isterdim, fakat böyle de kullanabiliyorum hiç sorun yapmadım bunu. Çok teşekkür ederim. :))

      Sil
  3. bu arada hangi siteden ve ne kadara almistin acaba bu seti?

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş ya okudukça benim de alasım geldi :) Özellikle benim gibi beceriksizler için birebir gözüküyor güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Beceriksiz deme kendine, eminim ki uğraşınca çok güzel şeyler yapabilirsin. :)

      Sil

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...