13 Temmuz 2014 Pazar

Yeşil ojeler aşktır...

Yine ben, yine muhteşem bir yeşil oje tonu... 'Senin de bu oje takıntın nedir?' yahut 'bu yeşil aşkı nerden geliyor?' gibi sorular geçmiş olabilir aklınızdan... Fakat tırnaklarımla uğraşmak çocukluğumdan beri benim en büyük hobilerimden biri. Dolayısıyla bir oje koleksiyonu oluşturmaktayım. Yeşil oje sevdama gelince, yeşil normalde çok da bayıldığım bir renk değil açıkçası. Fakat tırnakta muhteşem hatta muhteşem ötesi görünen tonlarına tek kelime ile bayılıyorum. 



Fakat şu güzelliğe bir bakın lütfen, sevilmez mi hiç? Şöyle bir bakınca yeşile çok benzetememiş olabilirsiniz. Yeşilin çok koyu bir tonu fakat fotoğraftaki gibi farklı bir renkmiş izlenimi vermiyor. Aşağıdaki fotoğrafta orjinal rengine en yakın halini yakaladım.


Evet, tam da bu. Biraz daha yeşilimsi düşünün lütfen. Fotoğraflarda bir tık daha koyu çıkıyordu nedense bu ton. Bu renk de, yeni aldığım beş yeni ojemi gösterdiğim içerikte mevcut olan renklerden. Yeni beş rengimin tamamını görmek isterseniz burayı tıklayabilirsiniz. Bu oje ile birlikte, bu yeni beşlinin üçünü tanıtmış oluyorum. :)

Ojeyi merak ediyorsunuz değil mi?



Ojemiz Elite marka, 377 numaralı oje. Beş yeni ojemi tanıtırken bu oje için fotoğrafta hiç belli olmayan fakat şişeye yakından bakıldığında şişe içerisinde parıltılar gördüğümü söylemiştim. Bu ışıltıların çok çok minik olduğunu ve tırnaklarıma uyguladığımda simli bir görüntü değil parlatıcı uygulanmış gibi ışıl ışıl bir görüntü katacağını düşündüğümü belirtmiştim. Gerçekten de düşündüğüm gibi çıktı. Tırnaklara çok parlak bir hava katıyor ojenin yapısı. Zaten rengindeki kusursuzluğu belirtmeme gerek yok. Özellikle kış aylarında koyu renk aşıkları için vazgeçilmez bir renge, tona sahip. Yapısal olarak, ojenin kıvamı biraz yoğun. Siz fırçaya çok az oje alsanız da tırnağınızı büyük ölçüde boyayacak kadar bir oje geliyor tırnağa. Tek kat uyguladığınızda da rengini, görüntüsünü fazlasıyla veren bir oje Elite 377. Fakat ben alışkanlıktan olsa gerek, iki kat uygulamayı tercih ettim. Ojenin çok çabuk kuruyor olması ise gözümden kaçmadı, her yönüyle harika!


Bu muhteşem ojenin fiyatı ise, 1,50 tl. Her kozmetik markette olduğunu hiç sanmıyorum, fakat Eminönü'nde rastlamanız mümkün. Renk mükemmel, değil mi? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...