25 Temmuz 2014 Cuma

Duru Gourmet Duş jeli - Mangolu Dondurma

Merhabalaar :) Sizlere çok önemli bir önerim var. Kozmetik mağazalarda, Avm lerde reyonlar aralarında dolaşırken elinize bir ürünün küçük tanıtım paketlerini tutuşturuyorlar değil mi? Lütfen bu minik tanıtım ürünlerini alın. Neden mi? Bir ürünü aldığınızda bir sürü para harcıyorsunuz. Bazen hiç memnun kalmıyorsunuz ve paralarınız hoop çöp. Oysa bu tek kullanımlık minik tanıtım ürünlerini alıp evinizde denediğinizde, hiç bir ücret ödemeden memnun kalıp kalmayacağınızı anlayabiliyorsunuz. Beğenmezseniz, orjinal ürünü alıp boşa para harcamamış oluyorsunuz. Beğenirseniz de, orjinal ürününü satın alıp keyifle kullanıyorsunuz. Bu nedenle ben bu tanıtım ürünlerini alıp evde deniyorum, seversem gidip orjinal büyük kutusunu satın alıyorum, sevmezsem de hiç bir zaman almayacağım, para kaybı olmaması gereken ürünler listesine eklemiş oluyorum.



işte Duru Gourmet Mangolu Dondurma Duş Jeli ile de bu minik tanıtım ambalajı ile tanıştım. Ne zamandır çekmecemdeydi. Bugün denedim. Şeker mi şeker, tatlı mı tatlı birşey çıktı. 
Gerçekten de dondurmamsı bir kokusu var. İsminin hakkını veriyor. Zaten yazın ortasındayız, canım dondurma çekti vallahi duş alırken. Ama ben kokusunu daha çok şu meyveli sakızlardaki hoş meyve kokusuna benzettim açıkcası. Kokusu çok şekerdi.
Memnun kaldım ve şu an kullanmakta olduğum Gül Özlü Duru Perfume Duş Jeli'm bittiğinde (kırmızı yazıya tıklayarak yazıya ulaşabilirsiniz) Mangolu Dondurma'yı alabiliriiim. Fiyatını hatırlıyorum, 5,60 tl civarındaydı. Sizlere de tavsiyemdir. Hoşunuza gideceğinden eminim. Duru'nun bütün duş jelleri muhteşem! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...