24 Temmuz 2014 Perşembe

Rexona İz Bırakmayan Roll-On

Merhabalar hanımlar.. Bugün sizlerle terleme problemi olan hanımlar için tek kelime ile mükemmel bir ürünü paylaşacağım. Sadece yaz aylarında değil kış aylarında da çok terliyor olabilirsiniz, terlediğinizde oluşan kötü kokudan müthiş bir rahatsızlık duyuyor olabilirsiniz. Ne yazık ki bu problemi yaşayan çok kişi mevcut (bunlardan biri de bendim birkaç sene öncesine dek). İnanın, deodorantlar buna çare değil... Birkaç saat ancak etki gösteriyor. Sonrası ise deodorant kokusu ile birleşince facia!



Ben çözümü Rexona İz Bırakmayan Roll-On ' da buldum. Rexona'nın bu harika ürününü keşfedene kadar çok şey denemiştim fakat nafile.. Şu ana dek kullandığım için bu denli memnun kaldığım, bu denli vazgeçemediğim sayılı ürünlerden Rexona Roll-On. 

Rexona İz Bırakmayan Roll-On 'u kullandıktan sonra, başka bir ürün deneme gereği dahi duymadım. Fazlasıyla memnunum. Ben de bu problemi yaşayan diğer bayanlar gibi yaz, kış denemeden çok terliyordum ve oluşan ter kokusundan çok ama çok rahatsız oluyordum.

Rexona İz Bırakmayan Roll-On ' u kullandığımdan beri, hem eskisi gibi terlemiyorum hem de terlediğimde o ter kokusu oluşmuyor. Rexona, tek kelime ile bir 'kurtarıcı'. Bunları ürünü övmek adına söylemiyorum, bu kadar memnun kaldığım ürün sayısı gerçekten çok az. Rexona İz Bırakmayan Roll-On, vadettiklerini gerçekten yerine getiriyor. Terlediğinizde kıyafetlerinizde lekeler oluşmuyor. Daha az terliyorsunuz ve o hoş olmayan ter kokusu hiç oluşmaz hale geliyor bir zaman sonra. Tam da istenen özellik.



Bu dönen başlık, size kullanım kolaylığı sunuyor. Küçük ve sevimli kutusu, 50 ml lik. 
Arkasında etikette kullanım önerisi olarak, 'Her gün kullanınız. Sadece koltuk altına uygulayınız. Tahriş olmuş cilde uygulamayınız. Herhangi bir tahriş durumunda kullanıma devam etmeyiniz' yazısı bulunmakta.

Evet, her gün bir kez uyguladığınızda zaman içerisinde mükemmel bir sonuç alıyorsunuz. Zaten kullandığınızda geçirdiğiniz gün ve kullanmadığınızda geçirdiğiniz gün bayağı fark edecektir. Fakat siz daha da etkin sonuç almak isterseniz size şöyle bir öneride bulunayım; gece yatarken Roll-On uygulayıp yatarsanız, sabah da gideceğiniz zaman uygularsanız çok çok daha etkin bir sonuca ulaşabilirsiniz. Marketlerde kolaylıkla rastlayabileceğiniz bir ürün. Beyler için de üzerinde 'men' yazan Rexona Roll-On bulunmakta. Fiyatı 5,20 Tl civarında idi en son. Güle güle kullanın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...