1 Temmuz 2014 Salı

Flormar 420 Numaralı Sarı Oje

Bloğum bugün doğdu. İlk yayınımı yapmanın heyecanını yaşıyorum, umarım güzel ve kaliteli bir blog olur. Şimdiden beni mutlu etmeyi başardın, iyi ki doğdun ' Bir Notum Var ' ! :)


Gelelim içeriğimize. Malum temmuz ayındayız, yaz aylarının gelmiş olduğunu fazlasıyla hissettiğimiz bir dönem. Yaz denince benim aklıma hep rengarenk ojeler, cicili bicili kıyafetler gelir. O yüzden sizlere uzun zamandır elimde olan fakat ilk kez kullanma fırsatı bulduğum tam bir yaz rengi ojeden bahsetmek istiyorum.




Normalde sarı rengi tırnaklarımda kullanmıyordum, fakat Flormar'ın 420 numaralı ojesi gerçekten tam bir yaz rengi! Kullandığımda renginin canlı oluşu, içimi açması çok hoşuma gitti. Sarı genelde pek tercih edilmez, fakat bu oje benim gözümde tercih edilmeyecek bir ton değil. Anlaşılan bu yaz ellerimde sık sık göreceğimiz bir ojeye rastladık.


Sürerken bir sorun yaşamıyorsunuz, topak topak olmuyor (Hoş, Flormar'ın çoook uzun süre kalmadıkça topak topak olduğunu görmedim). Ojeyi açmadan önce çalkalamanızda fayda var. (Bunu bütün ojeler için söylüyorum, çalkalamadan açınca içerisindeki pigmentler karışmıyor, ojenin ömrü kısalıyor). 


Bu muhteşem yaz ojemize çoğu kozmetik marketlerde rastlayabilirsiniz. Fiyatı 1,50 tl idi aldığımda. Bu yaz gözdelerim arasındaki yerini aldı. Sizce de rengi harika değil mi? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...