19 Temmuz 2014 Cumartesi

Elite 332 Numara Oje - Kırmızı Oje

Tekrardan merhaba.. Bugün sizlerle daha önce burada da bahsettiğim ama henüz tekil olarak paylaşmamış olduğum Elite 332 numaralı ojeyi paylaşacağım.

Fotoğrafta da gördüğünüz gibi, renk gerçekten muhteşem!




Şişesine baktığımda kırmızı mı turuncunun kırmızımsı bir tonu mu çok belli olmuyordu ve şişede altın rengi minicik parıltılar göze çarpıyordu. Bu minicik parıltılar yoğun görünüyordu ve tırnağa sürüldüğünde simli bir görüntü yaratmayacağını fakat parlatıcı sürmüşcesine parlak bir hava vereceğini düşündüğümü söylemiştim. Parıltılar konusundaki tahminimde yanılmamışım. Fotoğrafta gördüğünüz tırnaklarım ojenin iki kat uygulanmış hali ve üzerine şeffat oje uygulamadım, yani parlatıcı sürmedim. Buna karşın gayet parlak ve göz alıcı görünüyor değil mi? Bu harika!


Ojemiz Elite 332 numaralı oje. Sürmesi fazlasıyla kolay. Yoğun bir kıvamı var ve tek katta da opak bir görüntü oluşturuyor. Fakat Elite 377 numaralı çok koyu yeşil ojemiz kadar opak değil ilk katta. Bunun sebebinin bu ojenin renginin çok daha açık olması olduğunu düşünüyorum (Elite 377 numaralı ojeyi merak ediyorsanız kırmızı yazının üzerine tıklayabilirsiniz). Yine diğer Elite 377 numaralı ojemiz gibi, şu an tırnaklarımda olan Elite 332 numaralı oje de gayet hızlı kuruyor. Bu yönünü çok sevdim.


Elite ojelerin parlaklığını, opak duruşunu ve hızlı kurumasını gerçekten seviyorum. Bu arada iki kat uyguladığınızda çok dayanıklı olduğunu da belirtmek isterim.
Bu harika ojenin de fiyatı 1,50 Tl idi aldığımda. Çok sevimli görünüyor değil mi? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...