7 Temmuz 2014 Pazartesi

Flormar 381 numaralı pembe oje

Bugün sizlere Flormar'dan şeker mi şeker, çok beğendiğim bir tona sahip pembe ojeden bahsetmek istiyorum. Daha önce burada yeni aldığım ojelerden bahsederken de henüz sadece pembeyi deneme fırsatı bulduğumu, çok beğendiğimi ve kısa sürede her bir ojeden daha detaylı bir şekilde bahsedeceğimi belirtmiştim. İlk önce pembe ojeyi denediğim ve fotoğraflarını hazırladığım için, ilk olarak bu muhteşem renkten bahsedeceğim.



Ah gerçekten insanın baktıkça parmaklarını ısırası geliyor! Sanırım bu renge aşık oluyorum... Hepinizin beğeneceğine inandığım bir tona sahip Flormar 381 numaralı ojemiz. Bir çok pembe ojem olmasına karşın, hiç birinde bu denli şeker bir ton yoktu açıkçası. 

Rengi gibi, kalitesine de diyecek bir lafım yok. Sürmesi gayet rahat. Tırnaklarımda gördüğünüz iki kat uygulanmış hali. Sürerken topak topak olmuyor, ilk katta daha silik bir renk oluşsa da ikinci katta bu şeker tona ulaşıyorsunuz. Ki, ilk kattaki silik tonu da ayrı bir güzeldi. İnkar edemem.



Tırnaklarıma uygularken ilk olarak yine Flormar marka 301 numaralı şeffaf ojemi tırnaklarıma sürdüm. Bunu yapmamın sebeplerini yakında, oje sürmekte zorlanan ve tırnaklarının daha sağlıklı olmasını isteyen arkadaşlarımız için ayrıca hazırlayacağım yazıda anlatacağım. Şeffaf ojem kuruduktan sonra pembe ojemin ilk katını dikkatlice uyguladım. Biraz kuruduktan sonra da ikinci katı uygulayıp tamamen kurumasını bekledim. Üzerine tekrardan şeffaf oje uygulamadım çünkü pembenin bu rengini öyle çok beğendim ki, aynı oje üzerine 2 ayrı tırnak tasarımı yaptım. :) Ojelerim tam bir haftadır tırnaklarımda, en ufak bir soyulma yahut bozulma gerçekleşmedi. Ojemi bu kadar sağlam uygulamamı da yakında oje sürme tekniklerini anlattığımda yazacağım. 2-3 günde soyulan ojeler fazla sinir bozucu. Sağlamlaştırmak ve 1 hafta boyunca yeni sürmüş gibi kullanmak sizlerin elinde! :)



Yukarıdaki kırmızı renkli linkteki yazımı okudunuz mu bilmiyorum, bu ojemi Eminönü'nden satın almıştım. Her kozmetik markette Flormar 381 e rastlayabilir miyiz bilmiyorum. Biraz da şans. Bu muhteşem rengin de fiyatı diğer Flormar ojelerimiz gibi, 1.50 tl. İyi günlerde kullanın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...