12 Mart 2015 Perşembe

Arko Nem Zeytinyağlı Bakım Kremi

     Bakım kremlerinin, özellikle de vücut kremlerinin yeri bayanlar için çok ayrıdır. Arko Nem, vücut kremleri konusunda kendini kanıtlamış bir marka. Her bayan zaman zaman var olan bakım ürünlerini yenilemek, en azından başka ürünlerini de denemek ister. Arko Nem'in meyveli bakım kremlerinin eşsiz kokuları ile cildimi şımartırken, şimdilerde Zeytinyağlı kremini denemeye başladım.     


      Ürünün tüp şeklinde çantanıza yaraşır versiyonu olduğu gibi 150 ml'lik, 300 ml'lik kutuları da bulunuyor. Ben denemek için aldığımdan, 150 ml olanı satın almayı tercih ettim. El, yüz, vücut kullanımına uygun olarak üretilse de yüzüme uygulamıyorum. Ellerime ve vücuduma uyguluyorum Arko kremleri. Yağlı cilt tipim olduğundan, yüz bölgemde sivilcelenme meydana getirebiliyor yüze özel olmayan krem kullanımı. 



      Zeytinyağını pek çok bakımımda kullanıyorum, maskeler hazırlıyorum. İnanılmaz bir yumuşatıcılık katıyor bakımlarımda. Bu yüzden kreminin de iyi olacağını düşünerek denemek istedim. Klasik arko kremlere nazıran zeytinyağlı olanın rengi beyaz değil. Çok açık bir yeşilimsi renge sahip. Kıvamı klasik arko kremleri kadar yoğun değil. Vücuduma uyguladığımda birkaç dakika içinde emiliyor. Çok hafif bir kokusu var haliyle kokusunun kimseyi rahatsız edeceğini sanmıyorum. 

     Temiz tenime ince bir katman halinde uyguluyorum. Birkaç dakika içinde emildiğinden yapış yapış bir hissiyat duyumsamıyorsunuz, rahatsız olacağınız bir koku duyumsamıyorsunuz. Kısa sürede cildinizi rahatlatıyor. Düzenli kullanımda size yumuşacık bir cilt sunuyor.


        
     Her zaman her üründe olduğu gibi, düzenli kullanım önemli. Bir kez uygulayıp bir zaman sonra geçip gidebilir teninizdeki yumuşaklık. Fakat düzenli kullanım sonrasında, cildiniz o an krem sürmeseniz de yumuşacık kalır hale geliyor. Zeytinyağı özünün etkisinden memnunum.

       Arko Nem Zeytinyağlı Bakım Kremi'nin fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 6 tl civarında. Arko Nem ürünleri satışı yapan her yerde rastlayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...