22 Mart 2015 Pazar

Thalia Doğal Keçi Sütü Sabunu

     Cildimizde pek çok leke oluşabiliyor. Sivilce lekeleri, güneş lekeleri... Özellikle de bayanlar için, yüz bölgesinde oluşan lekeler büyük bir soruna dönüşüyor ve bu lekelerden kurtulmak istiyoruz. Her ne kadar makyajla gün geçiştirilebiliyor olsa da, cildin doğal haliyle de güzelliğine kavuşmasını istiyoruz. İşte cildimizin doğal halini güzelleştirecek ürünlerden, doğal bir çözüm; Thalia Doğal Keçi Sütü Sabunu.
    Keçi Sütü mü? Diyerek şaşırabilirsiniz. Fakat herşeyin git gide yapaylaştığı şu dönemlerde, esasen doğadan gelen doğal maddelerin güzellik iksirlerini barındırdığını daha net fark ediyoruz. Keçi sütü, cildi güzelleştiren, bilakis düzenli kullanımda da lekeleri de gözle görülür ölçüde yok eden bir madde.


       Uzun zaman önce geçmişte oluşan ve bir türlü yok olmayan sivilce lekelerim yüzünden aile aktarımıza gidip doğal bir çözüm önerip öneremeyeceğini sormuştum. Öve öve bitiremediği ve cilt lekeleri konusunda büyük bir satış potansiyelinde olduğunu, önerdiği müşterilerinin memnuniyetini de anlatarak bana Thalia Doğal Keçi Sütü Sabunu'nu vermişti. Aktarımızın söylemine göre; yüzünde güneş yanıkları oluşan bir bayan bu sabunlardan iki adet bitirdiğinde yanıklarının büyük kısmı yok olmuş. Çocukluğumdan beri güvenle gittiğimiz bir aktar olduğundan sabunu satın almıştım. 

     Aktarımızın önerisine göre uyguladım. Sabah-akşam günde iki defa kullandım. Daha fazlası doğru değil. Kutunun içinden sabunu çıkarıyorsunuz, ellerinizi ıslatıp sabunun üzerinde parmaklarınızla daireler oluştururak köpürtüyorsunuz. Elinizde oluşan köpükleri ise ıslak yüzünüze masaj yaparak yediriyorsunuz. Bir dakika içerisinde, köpük falan kalmıyor. Cilt tamamen emiyor sabunu. Cildiniz sabunu emip, kup kuru bir görüntüye ulaşınca da durulayarak yıkıyorsunuz. Düzenli kullanımda gerçekten de cildimdeki lekelerde çok büyük bir azalma gözlemledim. Uygun fiyatlı ve güvenilir çözüm için, kesinlikle önerebileceğim bir ürün oldu Thalia Doğal Keçi Sütü Sabunu.



     Gerçekten de mis gibi süt kokusu duyumsadığınız bembeyaz sabununuzu kullandıkça, doğallığından şüpheniz kalmayacaktır. Bakalım ürün kendini nasıl anlatmış;
     '' Keçi sütü sabununda bol miktarda A vitamini, fosfor, magnezyum ve selenyum ile birlikte küçük yağ molekülleri bulunur. Doğal olarak PEELİNG etkisi yaratma özelliğine sahiptir. Bu nedenle siyah nokta ve ölü derilerin vücuttan atılmasını kolaylaştırır. Cildinizin genç ve pürüzsüz kalmasını sağlar. ''

     Lekelerinizi yok etmenin yanı sıra, siyah nokta problemlerinizle de savaşabilecek bir ürün. Ölü derinin atılmasını ve cildinizi ferahlattığı, tazelediği ise kesinlikle onaylandığım yanları.  Ürüne aktarlarda rastlayabilirsiniz, fiyatı 5 tl. Güle güle kullanın!

6 yorum:

  1. Çok sık duyuyorum keçi sütü sabununu bir de ben deneyeyim :)

    YanıtlaSil
  2. keçi sütü son zamanlarda epey popüler

    YanıtlaSil
  3. çok çok faydalı ben kullanıyorum bosuna ilaç krem fondotene para veriyoruz gercekten ciltteki herseyi kurutuo bebek gibi yapıyorr :)

    YanıtlaSil
  4. kesinlıkle cok cok faydalı bir ürün anne sütüyle birebir doğal ve bosuna fondoten ilaç kullanmısım gercekten cok faydalı ...

    YanıtlaSil
  5. çok çok faydalı ben kullanıyorum bosuna ilaç krem fondotene para veriyoruz gercekten ciltteki herseyi kurutuo bebek gibi yapıyorr :)

    YanıtlaSil
  6. Ben thalianin saç sampuanini da öneririm zeytinyağlı olanı nefis

    YanıtlaSil

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...