4 Temmuz 2014 Cuma

Yeni Ürünler #1

Ah Tanrım! Baktıkça içim açılıyor, siz ne güzel şeylersiniz öyle...  İki hafta önce Eminönü'ndeydim. Etrafta gezinirken bir kozmetik mağazasında bu güzellikleri seçmeden duramadım. Her birinin tonuna müthiş bir hayranlık duydum.


Aldığım şeyler ojeden ibaret değil tabi ki. Kafamdaki tırnak tasarımları için birkaç parça şey aldım. Anadolu yakasında bulamayınca, Eminönü yollarına düştük. Onları sizlerle daha sonra paylaşacağım. Sıradan gidecek olursak;



Görmüş olduğunuz simli oje Elite 723 numara. Şişe tamamen gri simlerle dolu. Sim, tırnak tasarımlarının bir vazgeçilmezidir! Normal sim kullanmak, herkes için kolaylık sağlayamıyor, zaman alıyor. Fakat oje halindeki simleri kullanmak herkes için kolaydır. Tırnak tasarımları yapamasanız dahi, ojelerinizin üzerine birer, ikişer, üçer kat uygulayabilir ve harika görselliğe sahip tırnaklara kavuşabilirsiniz (simli ojeyi tırnaklarınıza ne kadar kat uygularsanız o kadar yoğun simli bir görüntü elde edersiniz, katları kendi zevkiniz ve tercihiniz doğrultusunda uygulamalısınız). Sıradan, sade ojelerden sıkıldıysanız, elinizin altında mutlaka simli oje de bulunmalı. Işıl ışıl, şık tırnaklar elde etmenin kolay ve zevkli yolu.. :)



Koyu renk aşıkları bu ojeye bayılacak! Kış aylarının vazgeçilmezi koyu renk ojeler için harika bir seçim Elite 377 numaralı oje.. Şişeye çok yakından dikkatlice baktığımda oje ile aynı renkte ışıltılar gördüm. Fakat bu minicik ışıltılar o kadar küçük ki, ojeyi tırnağınıza uyguladığınızda simli bir görüntü değil, sadece üzerine parlatıcı sürmüş gibi parlak bir görüntü katacaktır diye düşünüyorum. Ki, o parlaklıkları fotoğrafta da hiç göremiyoruz. Yeşilin bu koyu tonuna tek kelime ile bayıldım. Gerçekten harika görünüyor!

İşte muhteşem bir yeşil tonu daha.. Flormar'ın 451 numaralı ojesi. Son dönemlerde yeşil rengin çeşitli tonlarını çok satın almaya başladığımı fark ettim. Elimde değil, tezgahta görünce elim gitmese içim gidiyor. :) Yeşilin böyle bir tonuna kolay kolay rastlayamıyoruz. Almış olduğum bu beş oje içerisinde rengine en çok hayranlık duyduğum bu oldu. Açmaya, kullanmaya kıyamayacağım belli ki..

Elite 332 numaralı oje.. Fotoğrafta kıp kırmızıymış gibi dursa da, kırmızı mı kırmızıya yakın bir turuncu mu seçmekte zorlandığım arada kalmış bir tona sahip. Zaten bu tonundan ötürü çok beğenerek seçtim kendilerini... Elite 377 numaralı ojede bahsetmiş olduğum ışıltılar bu şişede de mevcut. Fakat burda ışıltılar altın sarısı renginde. Çok küçük, çok dikkatlice bakınca seçilen ışıltılar bunlar.. Fotoğrafta hiç belli olmuyor. Tırnağa sürüldüğünde bunun da simli gibi bir görüntü vermeyeceği aşikar. Fakat Elite 377 den daha parlak duracağını düşünüyorum. Denemek için sabırsızlanıyorum. :)

Bu da son cicimiz, Flormar 381 :) Muhteşem bir tona sahip bu pembe. Elimde bir sürü pembe oje var fakat hiç biri bir Flormar 381 canlılığı, şekerliği taşımıyor. Tırnaklarınıza sürdüğünüzde tonuna daha da hayran kalacağınızdan hiç şüpheniz olmasın! Bu ojeden çok bahsetmek istemiyorum. Çünkü bu beşli içinde henüz deneme fırsatı bulduğum tek oje bu. Fotoğrafları dahi hazır, çok yakında kendisini çok daha yakından tanıtacağım, beğeneceğinize fazlasıyla eminim. :)

Dediğim gibi, bu beşlinin henüz sadece birini uygulama fırsatı buldum. Çok da memnun kaldım. Diğer dördünden de memnun kalacağımdan eminim. Ojelere toplamda 7.50 tl ödedim. Her birinin fiyatı 1.50 tl. Aynı tonları her kozmetik markette bulabilir misiniz bilmiyorum. Özellikle Elite 377 ve Flormar 451 numaralı ojelere çok rastlayamıyoruz. Eminönü'ne uğramanızı tavsiye ederim! Hepsini yakında daha detaylı bir şekilde sunacağım sizlere. Yeni cicilerim, sizce de çok cici değil mi? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...