28 Aralık 2014 Pazar

Tuz İle Nasıl Tırnak Tasarımı Yapılır? / Tırnak Tasarımlarım #19 / Nail Art

 Merhabalar. Hepimiz kadifemsi görüntülere sahip tırnaklara bir hayranlık beslemişizdir. Bu yüzden, hoş ve bir o kadar da basit bir yöntem denedim. Bu yöntem tam olarak kadife bir duruş sergilemiyor fakat oldukça göz alıcı, hoş bir katman yaratıyor. Nasıl mı? Cevap çok basit. 'tuz' ile. İlk duyduğumda 'nasıl ya?' demiş olsam da denemeye karar verdim ve ilk denememi sizlerle hemen paylaşmak istedim. Bu tasarım, sadece deneme amaçlı olduğundan tırnaklarıma pek özenmeden yaptığımı ve ojeyi de yeterince taşırdığımı belirtmeliyim. Amacım sadece deneme yapmaktı fakat oluşan görüntü o kadar hoşuma gitti ki, sizlerle paylaşmasam olmazdı. :) Bir dahakine çok daha özenilmiş bir 'tuz' tasarımı ile görüşmek dileğiyle, fotoğrafta gördüğünüz bu güzel görüntüyü nasıl elde ettiğimi anlatmaya geçelim..   





İlk olarak bir kağıdın üzerine bolca tuz döküyoruz. Ardından kendimize bir oje seçip tırnaklarımıza güzelce bir kat sürüyoruz. İlk katımız kuruduktan sonra ikinci katı tırnaklarımıza 'tek tek' sürüyor ve ikinci kat kurumadan tırnağımızı tuza batırıyoruz. Bütün tırnaklarımıza tek tek aynı işlemi uyguluyoruz. Tüm tırnaklarımız tuza batınca aşağıdaki fotoğrafta oluşan görüntü meydana geliyor.



Bir süre ojelerimizin kuruması için bekliyoruz. Daha sonra ojelerimiz kurumuş ise, tırnaklarımızı suya tutuyoruz. Tırnaklar su görünce, üzerlerindeki tuzlar eriyor ve boşluklu boşluklu çok hoş bir görüntü bırakıyorlar :)





















Oldukça hoş bir duruşa sahip bu 'tuz' denemesini ilgilenen herkese tavsiye ederim. Oje sürmekten çok daha basit bir işlem istiyor ve herkes harika bir görsellik elde edebiliyor. Sizler nasıl buldunuz? Bence denemeye değer. :)


Sağlıklı günler!

3 yorum:

  1. ben ojelerimi bazen kemiriyorum ve bu tarz bi uygulama yapıp kemirdiğimi düşündüm de bi an.:DDD

    YanıtlaSil
  2. Dokulu ojeler gibi olmuş :) Yeşil oje de güzelmiş

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş yakışmış :) teşekkürler paylaşım için takipteyim bana da beklerim
    sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...