17 Aralık 2014 Çarşamba

Tırnağa Ebruli Zikzaklar Nasıl Yapılır? / Tırnak Tasarımlarım #18 / Nail Art

 Merhabalar. Bugün tekrardan bir 'kürdan' ile ebru denemesi ile karşınızdayım. Aslına bakarsak, bu tasarımlar yapabileceğiniz en basit, rahat ve de en az zaman alan tasarımlar. Sadece oje sürerken verdiğiniz zaman içerisinde bitirebileceğiniz ve oldukça da hoş görüntüler elde edeceğiniz güzel tasarımlar olduğunu düşünüyorum. Tek dezavantajı, ojelerin kurumaması gerektiğinden yapım aşaması fotoğrafları çekemiyor olmam. 










Daha önce mavi tonlu ebru deseni çalışmamda da kürdan ile nasıl ebru yapabileceğimizden bahsetmiştim. Oldukça beğenilen o tasarıma ve detaylarına buradan ulaşabilirsiniz.

Bu tasarımda beyaz ojemi taban rengi olarak seçtim ve yoğun bir şekilde tırnağıma sürdüm. Daha önce de belirttiğim gibi, kürdan ile yaptığımız ebrularda taban ojemiz hiç kurumadan üstüne diğer rengi uygulamamız gerekiyor. Beyaz ojemin kurumasına fırsat vermeden kırmızı ojemi tırnağımda çapraz bir şekilde sürdüm. Fakat kırmızının yoğun olmaması gerekiyor aksi takdirde istediğimiz sonuca ulaşamıyoruz. Çok ince bir katman halinde 'yatay bir çizgi' şeklinde tırnağımıza baştan uca dek sürüyoruz. Daha sonra ojelerimiz kurumadan kürdan ile bir sağa bir sola zikzak şeklinde çizgiler çiziyoruz. İşte bu kadar kolay bir işlem :)


İşlemimiz sonrasında yandaki fotoğrafta da gördüğünüz gibi bir görüntü oluşuyor. Kırmızı ojemizi tırnağımıza çapraz bir şekilde sürdüğümüzden, oluşan renk yoğunluğu da çapraz bir şekilde yayılıyor tırnağa. Bu görüntüyü sevdim doğrusu. :)
(Ressam bu çalışmasında, dönemin ikinci vize haftasına girdiğini yansıtmak istemiş, ruh halini tablo ile bütünleştirmiş (!) )








Tasarımda kullandığım kırmızı ojem Golden Rose'dan sevdiğim bir renk olan 63 numaralı oje. Aslına bakarsanız aslen bordo tonuna sahip. Fakat tırnağıma tasarımda ince bir çizgi çektiğimden kırmızımsı durdu. Yakında oje ile ilgili detaylı yorumlarım gelecek.
     














Tasarımda kullandığım beyaz ojem ise, her tasarımda kullanır olduğum Flormar 300 numaralı beyaz oje. Yakında ojenin detaylı yorumlarını yazacağım.














Bu güzel tasarımı sizler nasıl buldunuz? :)

2 yorum:

  1. Ay bayıldım bayıldım. Canım benim ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  2. Blog keşfi etkinliğinden geliyorum.Takipteyim.Sevgiler..
    Bu arada ojeler şahane olmuş...
    http://serhira.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...