20 Kasım 2014 Perşembe

Tırnağa Nasıl Kenarları Çizgili Kalp Çizilir? / Tırnak Tasarımlarım#16 / Nail Art

Merhabalar :) Bugün sizlere kalp çizimini kolaylaştıran ve oluşan hataları da ört pas edebileceğimiz basit ve güzel bir yöntem göstereceğim. :)   



Tırnak tasarımlarımı özenle takip eden üyelerim mevcut. Bu da beni gerçekten çok mutlu ediyor ve tasarımlarımın çeşitliliğini elimden geldiğince arttırmaya çalışıyorum. Şu aralar vizeler, il dışı seyahatlerim derken çok fazla tasarım yapamıyorum ne yazık ki. Daha önceden yaptıklarımı bir an önce yayımlamakta buldum çareyi :)

Dilerseniz hemen yapım aşamasına geçelim;

Öncelikle bu tasarımda, daha önceden aldığım nail art fırçalarımı kullandığımı belirtmeliyim. Nail Art Fırça Seti'ne ve işlevlerine, kırmızı yazının üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Fırça setim yok diyorsanız, normal bir oje fırçanın ucunu keserek inceltmeniz yahut çok ince uca sahip sulu boya fırçaları da kullanmanız işinizi eminim ki görecektir.

Aşama aşama gidecek olursak, ilk önce ince fırçamızla kaba taslak bir kalp çiziyoruz. Ardından ikinci aşamadaki gibi içini dolduruyoruz. Önce taslağı çizip ardından içini doldurmamız, taslaktaki ufak çizim hatalarının da üzerini örtüp daha düzgün bir şekil elde etmemize yardım ediyor. :)


Sadece kalp de yapılabilir fakat ben kalp ile uyumlu çizgili bir french deneyerek biraz daha doldurmak istedim tırnaklarımı. Bu yüzden üçüncü aşamada, yüzük parmağımdaki kalp kururken, diğer parmaklarımın uçlarına beyaz bir çizgi çektim. Çünkü pembe rengim, direk mavi üzerine uygulayınca rengini canlı bir tonda vermiyor. Bu nedenle önce beyaz oje kullanarak, pembenin canlılığını korumasını sağladım. Daha sonra, dördüncü aşamada siyah kalbimizin içerisine bir boy küçük pembe bir kalp çizerek pembe kalbimizi daha hoş bir görünüme soktum. Beşinci aşamada, tırnak uçlarımdaki beyaz ojenin kuruması ile üzerine pembe ojemi, gayet canlı bir tonda uyguladım. Son aşamada da, ince uçlu fırçam ile pembe ojenin bitiş noktasına siyah bir çizgi çekerek kalp ile uyumlu bir görüntü elde ettim.

(Bu arada, Golden Rose mavi ojemle Flormar beyaz ojemin uyumunu görünce, bu tonlarla çok güzel Şirin'ler çizilir diye içimden geçirmedim değil. :) )




Tasarımda kullandığım ojelerim;

Golden Rose 94 numaralı pembe ojem
Flormar 313 numaralı siyah ojem
Flormar 300 numaralı beyaz ojem

(Ojelerle ilgili detaylı görsel ve yorumlarıma kırmızı yazılara tıklayarak ulaşabilirsiniz. Beyaz ojemin yayını ise çok yakında gelecek.)




Kalbimizi sizler nasıl buldunuz? :)




4 yorum:

  1. Çok sevimli olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Golden Rose mavi oje ne kadar güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, evet. Onu alalı çok kısa bir süre oldu fakat tonu gerçekten harika, ben de çok sevdim. :)

      Sil

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...