6 Ağustos 2015 Perşembe

İç içe geçmiş dalgalar nasıl yapılır? Basit Nailart / Tırnak Tasarımı

     Nail art seviyorum, uygulamak istiyorum, fakat nereden başlasam karar veremedim, hoş ve yapılışı basit bir öneriye ihtiyacım var diyenler için oldukça basit, güzel bir tasarım önerim var bugün; iç içe geçmiş dalgalar! 
        Epey uzun bir süre önce görseli ve yapım aşamaları instagram üzerinden paylaşılan bu tasarımın detaylı anlatımı ve birkaç görseli yer alıyor bugün blogda. 


     Yaz aylarında oluşumuzdan dolayı cıvıl cıvıl, canlı renklerle hoş bir uyum yakalamak istedim ve tasarımda Golden Rose 88 numaralı mavi oje ile Flormar 381 numaralı pembe ojeyi kullandım. Ojeleri merak edenler mavi ojeyi buradan, pembe ojeyi buradan daha detaylı inceleyebilirler. 




      İlk olarak taban rengimizi sürüyoruz. Hangi renginiz daha açıksa, tabana onu uygulayın derim. Önce koyu rengi uygulayınca ardından üzerine açık renk uygularken, renk pek tonunu vermeyebiliyor. Taban ojemizin iyice kuruduğundan emin olduktan sonra bir bant kesip tırnağımıza yatay bir şekilde yapıştırıyor ve üzerine diğer rengimizi sürüyoruz. Biraz kuruyunca bantı kaldırabiliriz. :)
Tırnağımızda iki farklı renk, 2 numaradaki gibi oluştuğuna göre artık noktacıklarımızın oldukça pratik yöntemine geçebiliriz. Ben fırçalarımın yuvarlak sapını ojeye batırıp noktacıklar oluşturuyorum fakat tel toka gibi malzemeler de noktacıklara yardımcı olacaktır. Pembe alana boşluklu boşluklu mavi noktacıklar yerleştiriyoruz. 
Dikkat edelim: noktacıkların mutlaka çizgi ile bitişiyor olması çok önemli.
Daha sonra 4 numaradaki gibi, mavi alana pembe noktacıklar yerleştiriyoruz. Diğer noktaların tam zıttı yönde, boşluk hizasında ve çizgi ile bitişik..

İşte bu kadar. :) İç içe noktacıklarımız da kuruyunca, parlatıcı sürerek işlemi tamamlayabiliriz.



     İlk bakışta zor ve uğraştırıcı bir tasarım gibi duruyordu değil mi? Oysa oldukça basit, herkesin kolaylıkla uygulayabileceği bir tasarım bu. Deneyenler kendi tasarımlarını mail yolu ile benimle de paylaşabilirler. :)



     Herkese rengarenk, neşe dolu günler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...