31 Ağustos 2014 Pazar

Flore Aseton

Merhabalar :) Ojelerini kat kat sürüp, çıkarırken sorun yaşayan bayanlar için çok memnun kaldığım bir aseton markasını sunmak istiyorum. 
   Ben oje sürmeden önce bir kat parlatıcı, iki kat oje, ardından yine bir kat parlatıcı derken minimum dört kat uygulama yapanlardanım. Hatta tırnak tasarımı yaptığımda dört katı da geçiyor! Tırnaklarım da uzun olduğundan, haliyle ojelerimi  çıkarmak benim için zaman alan, uzun süreçli sancılı bir işleme dönüşüyor. Her parmağıma ayrı pamuk, üzerine birsürü aseton derken tüm ojeleri çıkardığımda çokca aseton tüketmiş, çokca pamuk yığını harcamış oluyordum. Tabi yanı sıra sizin uzun süre alan ojelerle savaşınız mevcut.. 

Üç hafta önce, güzel memleketim, şehzadeler şehrim Amasya'ya gelmek için bavullar hazırlarken yeni bir aseton götürmem gerektiğine karar verdim. Elimdeki yarısından fazlası çoktan tükenmiş kocaman aseton kutusunun gereksizce yer kaplayacağı ve hemen biteceğine kanaat getirerek; 'Anne dışarı çıktığında şundan daha küçük bir kutuda aseton da alır mısın lütfen?' şeklinde bir ricada bulundum. Ertesi gün annem Flore'nin büyük sayılmayacak bu pembiş şişesini getirdi.




Şişeyi ancak Amasya'ya geldikten sonra açıp kullandım. Kullandığımda ise şaşırdım, o uzun tırnaklarımdaki kat kat ojeleri yine uzun sürede zorlanarak çıkaracağımı düşünürken, küçücük bir pamuk üzerine birkaç damla aseton üç parmağımı çıkarmaya yetti. Normalde on, hatta daha fazla pamuk ve bolca aseton tüketirken; Flore Aseton bütün parmaklarımı üç küçük pamukla harika temizledi. Tırnaklarınızın kenarlarında çıkarırken zorlandığınız dip noktalar bile hiç zorlanmadan anında çıkıyor.
Flore Aseton gerçekten diğer aseton markalarından çok daha güçlü bir oje çıkarıcı! Kullandığımda bu kadar memnun kaldığım başka bir aseton markası hatırlamıyorum.
Kolaylıkla bulabilirsiniz Flore Aseton'u. Fiyatı 2,75 Tl olsa gerek. Fazlasıyla da uygun. Siz de benim gibi kat kat oje uygulayıp çıkarmakta zorluk çekiyorsanız, mutlaka denemelisiniz. :)

(Tırnaklarımdaki tasarım için burayı tıklayabilirsiniz.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...