19 Ağustos 2014 Salı

French yapmanın kolay yolu!

Merhabalaar :) Bugün sizlere french yapımından bahsetmek istiyorum. Bir çoğumuzun düz çizgi oluşturmada zorlandığı bu tırnak modelinin aslında çok kolay bir şekilde uygulandığını belirtmek isterim.  




Aslına bakarsanız ben French yapımında dümdüz bir çizgi oluşturmayı çok da estetik bulmuyorum. Tırnak uçlarının, tırnağın kendi şeklinde boyanmasının daha estetik, en azından daha doğal durduğuna inanıyorum. Bu nedenle kendi tırnaklarımda görmüş olduğunuz French de dümdüz çizgiler değil, tırnağımın kendi şeklinde bir çizgi oluşturmayı tercih ettim. Tabii ki zevkler tartışılamaz, sizler dümdüz çizgileri de kendi zevkleriniz doğrultusunda tercih edebilirsiniz. 

Gelelim nasıl french yapacağız? Bunun için biliyorsunuz ki ihtiyacımız olan üç adet oje var. Tırnak uçları için bembeyaz bir oje, tırnağın tamamı için rakı beyazı tonlarında bir oje ve son olarak da parlatıcımız. Tabi ki renkleri ve tonları değiştirebiliriz. Fakat şu an için klasik olanı kullanalım.


Eğer benim gibi tırnağın kendi şeklinde yapılan french leri beğeniyorsanız işimiz göründüğü gibi zor değil, aksine çok kolay. Tırnaklarınız uzunsa, daha da kolay.


Yapmanız gereken tek bir şey var. Beyaz ojemizi alıp, tırnağımızın uçlarındaki, tırnağımızın kendine has beyaz renkli kısımlarını aynen takip ederek boyamak. Tırnağın ucundaki o kendine has farklı tonu, bize bir nevi 'kopya' yönetimi ile boyama yapma işlemi sunuyor. Daha önceden belirlenmiş bu bölgeyi sadece beyaz ojemizle belirginleştirmiş oluyoruz. ojemizi fırçaya çokça almadıkça, çizgi takip ederken dikkat ettiğimiz müddetçe taşırmayız zaten. Fırçaya ojeyi çok aldığımızda taşırma olasılığı artıyor. Bu nedenle fırçamızda az miktarda bir oje ile, tırnağımızın kendi beyazının üzerini boyayalım. Kuruyunca üzerinden ikinci kez geçerek, belirgin bir renk eldelim. İlk denemeler başarısızlıkla sonuçlanabilir, fakat eliniz alıştıkça, tırnağın kendi beyazını bile dikkate almadan harika french ler yapacaksınızdır.





Tırnak uçlarıma uyguladığım beyaz ojem, sağ tarafta gördüğümüz Flormar 300 numaralı oje. Tırnak uçlarım bittiğinde ise üzerine sol tarafta gördüğümüz Flormar 319 numaralı rakı beyazı tonlarındaki oje. 319 numaralı ojem çook eski. Biraz bozulmaya başlamış açıkçası. Bu nedenle sürerken zorluk çektim. Bazı tırnaklarımda pütür pütür göründü, sildim tekrar yaptım derken tırnaklarım beklediğim düzeyde olmadı. Ojemi yenileme vaktim çoktan gelmiş görünüyor. :)

Rakı beyazı ojemiz de kuruyunca, son olarak parlatıcımızı uyguluyoruz. İşte sonuç;





Başta zor gelebilir fakat birkaç deneme sonrasında elinizin alışacağından şüphem yok. Yapılacak tek şey tırnağınızın kendi beyazını takip edip boyamak. Ufak bir not; Sakın ola ki yıllarca kalmış bozulmaya yüz tutmuş ojelerinizi kullanmaya çalışmayın. Sinirleriniz gerilebiliyor. Hemen yenileyin eski ojeleri. :) Ojelerin her birinin fiyatı 1,50 Tl.

4 yorum:

  1. çok faydalı bi yazı olmuş:) blogunuz hayırlı olsun bana da beklerim :)
    kelebeks olarak artık takipçinizim
    bidolukozmetik.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hemen bloğunuza ziyarete geliyorum. :)

      Sil
  2. Merhabaaaa :D Gönderdiğin mail sayesinde keşfettim banada beklerim :)) http://suslusirine.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...